2011. augusztus 4., csütörtök

08.04 futás a stadiban, zöldbab-szuperság

Nagyon-nagyon-nagyon finomat főztem, vagy csak annyira ki voltam már éhezve némi ízes főtt kajára, hogy bármi ízétől elájultam volna. Az utóbbi időben már mindent kispóroltam a kajából, tényleg túlzásba vittem. Most pedig wokban, egy evőkanálnyi olajon megsütöttem 50g-nyi csirkemellcsíkot, amit előzőleg alaposan megszórtam mexikói fűszerpáccal. Borzasztóan finom lett, pedig ezzel még nincs vége. A megsült csirkét szalvétára szedtem, az olajat picit pótoltam és három cikk apróra vágott fokhagymát pirítottam meg benne, majd egy nagy marék, jól megmosott és felszeletelt vajbabot adtam hozzá. Ezt sütöttem egy-két percig, aztán egy evőkanál szójaszósz locsoltam rá, egy-két deci vízet öntöttem alá és fedő alatt hagytam 15 percet párolódni. Ekkor elfőztem a maradék levét és tányérra szedtem, sóztam-borsoztam és elaléltam az ízétől. Ma még csinálok egy jó adagot ebből, úgy érzem. Mámor, 10 pont!

A mai napon ismét a futásra szavaztam. A stadionba mentem, 1:10 alatt jártam meg, 15 kört futottam, ami olyan 10 kilométer, plussz az út, ami további 1,5-2 kilométer. Szerettem volna még 5 kört, de a testem félreérthetetlenül a tudomásomra hozta, hogy ezt most felejtsem el, nem fog menni, konkrétan begörcsölt a nyelőcsövem és majdnem befulladtam, legalábbis azt hiszem. Ennek ellenére élveztem a futást amíg tartott, még a szokásosnál kicsit erősebb tempó ellenére is. Most gyorsan lenyújtok, amíg megint a könyvembe nem feledkezek, aztán gyors zuhanyzás után vár az ágyam, mivel reggel kezdődik a munka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése