2011. augusztus 24., szerda

08.24 korai Réka-torna

A mai napot a strandon töltöttem, nagyrészt a vízparton heverve, vagy egy kiskorú, fejlődésben lévő szervezetet győzködve arról, hogy ő valójában nem egy fejsze, ha a vízbe teszem, nem kell egyből elsüllyedni, meg bugyborékolni, elég, ha úszni próbál. Na persze valójában nem voltam ennyire drasztikus, csak szöveg-szinten vagyok szadista. Este tornához láttam, kerestem valami izzasztót és olyat, amit nem szoktam, viszont nem is ugrálós, mert tíz órakor már nagyon nem komálják, ha próbálok kibontakozni edzés terén. Rubint Réka: Add önmagad 1. dvd-t tornáztam, néhol meglepően szadistának találtam, itt-ott a második részben szünetet is kellett tartanom. Sajnos azt a célt nem sikerült elérnem, hogy a combjaim kicsit szusszanathoz engedjem, pedig már nagyon rájuk férne, három napja vagyok újra drillen és abból hármat az ő acélozásukkal foglalkoztam. Nem is értem: ha nem létezik helyi zsírégetés, akkor mért folyton a combizmokon dolgozunk? Mért nem inkább zsírt égetünk kilószám? Több kardió, kevesebb guggolás kéne, nem? A holnapi nap elég sűrűnek ígérkezik, de ha minden jól megy, akkor lesz benne meszelés, barátnőzős játszótér-látogatás és hosszúfutás a hangonyi tóhoz. A futástól rettegek a lúdtalp-fájdalmam, lustaságom, combizomlázam és mindenféle egyéb kínjaim okán, de remélem menni fog, mivel a Nike előtt ez az utolsó hosszú. Már nagyon várom, nagyon izgulok, hogy vajon milyen lesz. Az 1:50-es csoportba szerintem öreg hiba lenne beállni, habár állítólag az adrenalin valamicskét segíthet rajtam. Na majd kiderül, most viszont fájok, izgulok. Ja és alszok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése