2011. augusztus 22., hétfő

08.20 ünnepnapi kocogás és öböl-felkutatás

Erre a napra nonstop strandolás volt a terv. Reggel futni indultam a szerdai útvonalon, de nem fűlt hozzá a fogam, elég sokat belesétáltam. Jutalom még így is járt, amiért egyáltalán mgpróbáltam: újabb rejtett strandot leltem az út végén. Sport után jött a jól megérdemelt pihenés: napozás, pancsolás a hűs habokban. Sajnos nem bírtuk tovább pár óránál, így is megégtünk itt-ott és a nap teljesen kiszívta a maradék életerőnket. Mentünk ejtőzni az árnyékba, majd megkerestük azt az öblöt, amit az útról többször láttunk, de eddig nem akadtunk a bejáratra. Már javában állt az apály, kiderült, hogy isteni az élővilág az ilyen elhagyatott helyeken. Hosszan bogarásztunk, fotóztunk és fotózkodtunk, majd vacsorázni távoztunk. A búcsúvacsora igazi junk-ra sikeredett: rántott tintahal agyonsózott sült krumplival, aminek csak a felét bírtam megenni, olyan sok volt. Ezzel együtt is remek kis helyen fogyasztottuk, közvetlenül a parton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése