2011. augusztus 22., hétfő

08.22 visszailleszkedés a hétköznapokba, Bodyrock

A nap úgy elrepült, mint egy pillanat, vásároltunk, mosás, főzés, pakolás, bútorcipelés, szomszédlátogatás és intenzív képnézegetés tette ki a programot. Mire észbe kaptam, már este tíz lett, így kerestem egy szimpatikus Bodyrock-edzést és nekivágtam. Majdnem belehaltam, mégis nagyon élveztem. Mondjuk a szomszéd kislánytól előtte kaptam meg, hogy nagy a combom. Kell ennél nagyobb ösztönzés? Ráadásul nyakamon a félmaraton, muszáj lenne valami súlyt vesztenem záros határidőn belül, mert megérzem, ha extra súlyt kell cipelnem. Nagyon jól esett újra edzeni, hogy nincs totál tele a hasam, hogy kezd visszatérni a rendszer az életembe. Lehet, hogy furcsa, de én ezt szeretem. Jó volt egy hétre kitörni belőle, de már vágytam vissza a sportrutinba. A hétköznapok taposómalmába nem, de hát sajnos...!
Stronger & Hotter Workout
Az edzés interval timer segítségével zajlott, 12 percet + valamennyit vett igénybe és nagyszerű volt. Comb+karok dolgoztak elsősorban. Az intervalos eredmények elég jók, viszont az időméréses pocsék, azon látszik, hogy nem vagyok igazán formában még. Egyébként két ugrás helyett hármat csináltam véletlenül minden egyes comboban, de ez sajnos nem sokat változtat.

SANDBAG DRAGON LUNGE & ROW: 7, 8 ,9
CROSSED LEG BURPEE: 8, 8, 8
SANDBAG SQUAT - LEFT SHOULDer: 21, 21, 20
SANDBAG SQUAT - RIGHT SHOULD: 22, 21, 19
Jump SQUATS/PUSH UPS COMBO: 05:43


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése