2013. augusztus 22., csütörtök

08.22 tovább próbálkozom

A mai volt az utolsó helyettesítős napom, így bízok benne, hogy lassacskán helyre áll majd a kis testem. Egyenlőre mértéktelen sokat pihenek, bár ma már nem kerültem annyira padlóra meló után, mint tegnap sikerült. De még mindig eléggé offon vagyok. Végülis a munkahelyen a legjobban a felelősség mellett a nyolc óra talpon állás fáraszt ki, a szaladgálás és legeslegjobban a cipekedés. Estére összekapartam magam 4*5 chinup-gyakorlásra (remélem, hogy nem visszafejlődtem, csak a fáradtság...), a kitörésből 105 jött össze lábanként. Az a baj vele, hogy nem igazából nehéz, hanem pokoli unalmas. Icipiciplank, kézenállás, de leginkább még lustaság. Holnap aktivizálódok, úgy igazán, tényleg. Lelkifurdalok, de a körülmények messze nem normálisak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése