2013. augusztus 21., szerda

08.21 pihizős + 2 napi kitörés-adag

Megpróbálkoztam legalább némi itthoni mocorgással, de őszintén megvallva annyira degeszre zabáltam magam, hogy nem esett jól. Pluszban melóban még mindig helyettesítek, nem tudom, hogy megfelel-e egy lájtosabb edzésnek egy olyan nyolc óra, ahol rohanok-szaladok-cipekszek-pakolok-koncentrálok-aligélek. Mindenesetre mégy egy napot kell kibírnom és vége egyenlőre, amit nagyon tudok díjazni, mert úgy érzem magam munka után, mint akit istenesen összevertek. Nem marad erőm másra.
Na jó, csak egy kicsi másra.
Megcsináltam két napi kitörés-adagot, 95-100 kipipálva. Nem vitt rá a lényeg, hogy még azt se. Így is le vagyok maradva még három nappal.
Csináltam valami számomra őrülten fincsit ebéd/vacsira. Recept: Pici olajra kockáztam egy kis salátacukkinit, harmad padlizsánt, három, kissé szottyadt paradicsomot, némi zöld, erős paprikát, végül három gombát. Sóztam-borsoztam, majd a wokban alágyújtottam. Néha dobtam rá fedőt, hogy maradjon némi leve, néha levettem, aztán hirtelen gondoltam egyet és felvízeztem 80g szójagranulátumot, míg a zöldség megsült ázott, majd beleborítottam, összesütöttem kicsit és kész is voltam. De a szója nélkül is csodálatos volt, a sült cukkini-padlizsán-gomba isteni! Én hússal nem rontanám el, de aki szereti, annak bizti azzal is jó. És nagyon ennék még sült zöldséget, de úgy tele vagyok, hogy nem férne belém...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése