2013. augusztus 2., péntek

08.02 Eszem-iszom-dínom-dánom-vásárlás-kisfuti, laza nyújtás, átmozgatás

Megözvegyült kényszerhomoszexuális degudaliámnak  keresve új kedvest átszédelegtünk a szomszéd városba és aztán még egybe, de a degu most hiánycikk mindenfelé, állítólag kiment a divatból. Ez már milyen??! Közben vásárolgattunk, sörözgettünk, jégkrémeztünk, meglátogattam egy régi barátomat, kicsi húzódzkodóst, hasizmozóst is játszottam, majd hazaérve felköszöntöttük anyát névnapjára, ettünk-ittunk tovább.
Hasizmozás önkéntessel
Mikor már kezdtem magam kissé hordószerűnek érzékelni, elindultam és futottam egy 27 perces 5 kilométert, ismét talpzsibbadással, ami tök rossz hír. Nyújtottam, kicsit hasaztam, ismét nyújtottam, mert most nagyon jól esett, szűk fekvők, fél egy lábas guggik, majd 111 lépés sétáló kitörés a kijárat felé menet szünet nélkül, befejezve egy laza combnyújtás és mára erről ennyit. Köszönöm szépen, nagyon finom volt. Csak ez a talpzsibbadás szünne meg. És megint nagyon unom a stadionfutást.

2 megjegyzés:

  1. Talpzsibbadás nálam is volt, mind2 új cipőnél, el fog múlni, ne aggódj!
    Degudalia, behalok :)))

    VálaszTörlés