2013. augusztus 7., szerda

08.07 Videóztam, rosszullétig futottam

Miután a Decatlonban beruháztam egy jóféle  gumikötélre, itt tartok a teljes lógásból pullup-feladatban:

Ez egy olyan dolog, amit szeretnék elérni, egyszer szeretnék szabályosan 4*8 húzódzkodásra képes lenni. Ugyanez igaz a tolódzkodásra, csak  ahhoz nehezebb gyakorlóhelyet találni. Megy belőle egyszerre 4-5 és ennyi. Tűrhetetlen! :D

Estére így meló előtt kiugrottam még futni kicsit. Nem ment túl jól, megint zsibbadt a talpam is, de azért nyomtam rendületlenül. Aztán befutott egy ismerős, akivel együtt nyomtuk az utolsó négy kört, a legutolsó végét pedig jól megnyomtuk. Nem akartam, mondtam, hogy nem bírom, de ő azt mondta, hogy bírom, úgyhogy bírtam...csak mikor megálltunk, nagyon nehezen tartottam be a délután elfogyasztott ezt, meg azt... brutális hányinger tört rám. Ilyen még nem is volt. Idő hiányában csináltam még 10 toetobart és 6 lógásbanhasprést és ennyire futotta ma. Nem tudom, mennyire volt finom, de túl vagyok rajta.

2 megjegyzés:

  1. írj majd még erről a gumiról, hogy hogy szuperál, nekem is kellene egy, mert csak 1 megy teljes lógásból, az meg édes kevés :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd jelentgetek, de már most látom, hogy nagyon hasznos. :)

      Törlés