2013. augusztus 11., vasárnap

08.10 Pihenni akartam, de aztán Bodyweight kar Lisával

A címben el is mondtam a lényeget. Hosszas hányattatások után pihenőt készültem ma tartani, de aztán nem hagyott pihenni a lelkiismeret. Végül véletlenül találtam egy Bodyrock-edzést, ami nem is bizonyult rossznak, habár a Lisát körülvevő hajszálnyit idegbeteg stich kissé zavar. Őszintén? Nem bírom ezt a nőt.

Kemény kis edzésnek bizonyult és valószínű, hogy akkor lenne igazán kemény, ha a megadott gyakorlatokat képes lennék folyamatosan végezni. Így az első és a  negyedik gyakorlat az, amit teljes mellszélességgel vállalhatok, a második-harmadiknál csak túlélésre játszottam. Így lett 12 percnyi edzésem mára, plusz rögtön utána fejen álltam egyet, kicsit ficánkoltam közben, de így is kis híján 2 perc lett belőle. Nap közben is játszogattam kicsit, húzó-vonó-kézen állós dolgokat műveltem, szóval ez a nap így már vállalható.
Ági, jelentés: a szalagom közepes erősségű a három fokozatú skálán. Kezdetben három teljes chinup ment lógásból egyhuzamban, ma már öttel büszkélkedhetek. Egyszóval: úgy tűnik, működik a dolog. Habár most csak három megint, de 10 perce, hogy halálra fárasztottam a felsőtestem, úgyhogy szerintem ez oké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése