2011. szeptember 19., hétfő

09.19 jump rope

Lusta voltam, mint mostanság mindig, így úgy döntöttem, hogy egy jól összerakott és felépített edzést ugró kötelezéssel váltok ki. Eleinte nagyon nem jól ment, azt hittem, már az állóképességem is a múlté, de végül kifejezetten belejöttem. Azt hiszem, a közeljövőben soksok ugrálókötelezős edzést végzek majd, lehetőleg sok, nagy darabszámú sorozattal, a lehető legkevesebb szünettel köztük. A mai darabszám így alakult: 150-150-350-400-250-100-100-200-200-500, ami összesen 2400 darab. Folytattam volna még, bár a lábujjamról az összes bőrt lenyúztam, csak sajnos mennem kell dolgozni. Majd máskor.

Jahh, nem említettem, hogy a tegnapi egy órás edzésnek eljött a böjtje: fájó izomláz. Elsősorban belső combban, de sajgós erősen a hátizom, fenék, vádli is. Csodás érzés, szeretem. A rossz jelentés, hogy kiestem a kondimból, de a jó, hogy könnyen visszakaphatom. Öröm, bódoccság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése