2011. szeptember 7., szerda

09.07 Bodyrock - Poker Face

Nahh, pont a Poker Face az, amit nekem nem igazán sikerült vágnom közben. Futásra sajnos nem maradt idő, mert eltoltam fetrengéssel az egész napot. A nappalosban végig álló munka jutott, úgyhogy fél hatkor sikerült annyira embert faragnom magamból, hogy meg is mozduljak. Akkor meg elmentem a zanyuékhoz és jól leragadtam pletykálni. A sötétben futásból viszont nagyon-nagyon elegem van. Így hát ma erősítve intervalloztam Zuzanával. És szerintem a futás akkor sem fájt volna ennyire, ha végigiramozom. Régebben már csináltam ezt a workoutot és már akkor is nagyon szerettem, de nagyon szenvedtem közben. Most speciel úgy érzem, hogy rögvest leszakad a petefészkem és ezt nem plátói értelemben gondolom, hanem tényleg fáj. Néha előfordul, ha agyonhajtom magam. Az agyonhajtás ellenére úgy érzem, hogy tudtam volna többet is, ha nem vagyok ilyen lusta. Kivéve a székes lábemelgetést, mert abban súrolom a határaimat. De a surfer, az 1-2-3 push up és a ninja jump mehetett volna jobban is. Legközelebb megy is. Jahh, az eredmények mögé zárójelben a legutóbbi alkalom eredményeit mellékelem. Szerencsére most mind jobb, különben a kardomba is dőlnék.

Fat Burning Poker Face Workout


Az eredmények:
Surfer: 14, 10, 11, 12 (10, 7, 8, 8,)
Round kick& knee crunch (left):19, 19, 19, 19 (15, 18, 16, 16)
Round kick& knee crunch (right):20, 20, 18, 19 (17, 18, 15, 16)
1-2-3 push-up:12, 10, 12, 11 (9, 9, 9, 9)
ninja jump&sandbag pick up:7, 9, 8, 9 (7, 7, 7, 6) És legutóbb még nem tudtam megcsinálni a ninja jumpot rendesen.

Egyébként el kell mondjak valami számomra nagyon fontosat: már nem fogyókúrázom, nincsen rá szükségem. Sőt, ha jól belegondolok, már nagyon régen nem teszem. Ez persze nem azt jelenti, hogy azt eszem, mint minden normális emberfia, nem is én lennék. Sok mindenben megmaradok a diétás-egészséges változatnál, ez már teljesen természetesen jön számomra. Majd idővel aztán alakul, amerre akar, most nagyon jó így. Erős vagyok és nagyon fitt, mi kell még?? Jahh, persze. Boldog is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése