2011. szeptember 6., kedd

09.06 tervek a Sparra

Mostanra meglehetősen biztossá vált, hogy október 2.-án a Spar maratonon váltóban ismét 21 kilométert futok. Ez meglehetősen boldoggá tesz, mivel az volt a vágyam, hogy azt a  gyenge Nike félmaratoni eredményt kicsit javítsam. Szeretnék 2 órán belül végezni, az már boldoggá tesz majd. Abba már teljességgel blenyugodtam, hogy a hétvégi triatlon ebszolút vesztese én leszek, de sebaj, valakinek azt is kell. Más újság? Még sosem dicsérték az alakomat. Voltam már cuki, szép pofijú, sovány, főleg pedig duci, de hogy jó alakú??? És ezt majdnem harminc évesen kell megélnem? Nagyon jó. Ugyanis most dicsérik. Nem egyen, hanem többen, bár kizárólag fiúneműek, de attól még nem semmis az ítélet. Most azt hiszem, megyek futni. 60 perc futás a mai penitencia, elvileg olyan 11 kilométert tervezek ezalatt, de ha nem jön össze, hát üsse kánya, fő az edzés és a jó hangulat. Na és hogy ne haljak meg a Sparon... úgyhogy jó lenne azért teljesíteni edzéseken is...uhhh

Kimentem, futottam, nem is tudom, hogy szenvedtem, vagy élveztem a dolgot, azt hiszem, hogy kb. felváltva történt. Agyalágyult módon az egy órás, egyenletes futást bekombináltam a kedvenc nike interval-edzésemmel, amiből egy elég kegyetlen kis edzés sült ki, néha picit be is mondtam az unalmast, de végülis egészen jól bírtam. Idő: 1 óra. Táv: 17kör+odaút (10,2+0,8km kb.) +lehűlésként a visszaút. Ez 11 km/órás sebesség, azaz kicsit kevesebb, mint 5 és feles perceim voltak. Nálam ez kifejezetten jó. Meglátom, mire jutok ki a negyedik hét végére. Holnap úszni és biciklizni is kellene végre, mert a triatlonon nagyon beégek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése