2011. szeptember 16., péntek

09.16 lustulós sétanap

Iskolába mentem, ezért reggel egy körülbelül két kilométeres kocogással nyitottam a napot, hogy elérjem a buszomat. Ezután Egerben jó adag lődörgés követte, majd miután leültem az óráimat, újabb laza séta a buszhoz, majd egy óra állás, mert a diákoknak muszáj ülni, mi lenne szegény, öreg tagjaikkal. 20 perc ücsörgés után Ózdon kezdtem kavirnyázni, voltam a boltban, beszélgettem ismerősökkel, így végül 4 körül hazaértem. Terveztem, hogy ma még futok, de már meglehetősen fáradtnak érzem magamat, úgyhogy szerintem ez most csak terv marad, még egy óra itthoni melót tervezek, aztán zuhanyozás, fekvés. Rengeteget ettem ma, lehet, hogy ezért vagyok ilyen álmos.
A suli egyébként kifejezetten jól esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése