2014. május 27., kedd

05.27 tempóstízes

Lusta vagyok és bamba, merthogy éjszakás. Vasárnap versenyzek terepen, a pár sincs itthon, így egyszerűen nem volt kedvem ismét beállni hegyi morcnak. Ma inkább a stadion réme címet pályáztam meg, azaz felhúztam a zöld cipőt és hajrááá!

A cipős megjegyzésnek csak annyi a jelentősége, hogy a kék cipőm terep, a zöld városi, így mostanában már cipőfelvételkor eldől, hogy merre bóklászok aznap.
Éjszaka jutott eszembe, hogy milyen bosszantó, hogy a Garminom dashboardján egyedül a maratoni eredményem aktuális, minden mást már sokkal jobban, keményebben le tudnék tolni. És hogy egy tízest akkor le is tolok.
És lőn. 42:12 alatt ment le, így mostantól becéloztam a 40 percet, mint elérendő célt. Majd ha ráérek, mert most soksok versenyem van. De ezt a mait nagyon élveztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése