2014. május 17., szombat

05.14 Szülinap, de nem az igazi

Valahogy teljesen elfelejtettem most a születésnapomat, annyi minden történt. 32 éves lettem, ez tök jó dolog, szeretek három ikszes lenni, felnevelt, megérlelt. Azóta érzem magam igazán azonosnak saját magammal. Az igazi magammal, ha érthető...

De most valahogy nem volt időm magammal foglalkozni, hála istennek. A családom köszöntésének, kedveskedéseinek nagyon örültem, még a csokiva, krémessel együtt is. :P De amikor a munkahelyen is az édességet kezdték rám záporoztatni, akkor azért kicsit elgurult a gyógyszer... nem vágytam erre igazából. Tudom, hálátlan vagyok, de akkor is elmondom, hogy nem erre vágytam tőlük. Elég lett volna egy kedves mosoly, két puszi... Még mindig nem volt időm a futásra, pedig aminek igazán örültem volna, az a szokásos szülinapi hosszúfutim. De igérem, hamarosan pótolni fogom, lógok 32 kilométerrel magamnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése