2014. május 24., szombat

05.18 Ózdi Hegyi Futóverseny

befutottam..
Sok idegeskedés, kalkulálás, készülődés után ez a nap is eljött.
A klubom számára kifejezetten tétes volt a dolog, mivel mint szervező és mint versenyzők is részt vettünk. Számomra jobban sikerült, mint ahogy bárki is gondolta (ami nem éppen hízelgő :P ). Így Országos Bajnokságon negyedik lettem hegyi félmaratonon :D
Mert az igazán jók nem jöttek el. Viszont ha másképpen nézzük, én meg ott voltam, így korrekt a dolog. :)
Mindegy is igazából, a lényeges, hogy ott voltunk, jól szerepeltünk, jól éreztük magunkat (futás után :P ), begyűjtöttünk mindenféle díjakat (csak én nem, mert még túl fiatal vagyok a korosztályos díjazáshoz. Ja de, csapatban, de az nem számít :) ) és hogy végre túl vagyunk rajta. Elfáradtam piszkosul és reggel munka. 20,8km, 1:55:55, 555m szint, pipa :) Ha két héttel hamarabb futom, még jobban ment volna, a két hét rápihenés nem hiányzott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése