2014. május 17., szombat

05.08 Indul az angol kaland!!!! :)

Két-három óra alvás után keltem ismét és készültem lelkesen, merthogy idultunk Angliába nyaralni! Nagy nehezen összekaptam magam, belekötöttem vagy kétszer szegény jámbor páromba, aztán csak elindultunk.

Hulla fáradtan végigkarattyoltam az utat a reptérig, aztán átmentem fúriába egy-két órára, csak a repülőn nyugodtam le kissé, hogy a változatosság kedvéért féljek kicsit. Nem fekszik igazán nekem ez a repülő-téma. Nem rettegek, de kényelmetlen érzés. Főleg a kanyarok... aztán ott voltunk és transzfer és aztán London, nagy, hangos, egy hangyaboly és teljesen kikészített azon az első estén... aztán ki Wembleybe, az öcsém rögtön belém tömött egy veggieburgert töméntelen sült krumplival, mondtam is neki, hogy ezt itt felejtse el, ez nem a hízlalda... aztán beestünk hozzájuk és nagyot aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése