2014. április 21., hétfő

04.21 Kétszerfutós húsvét

Reggel ültem és vártam a locsolót. Merthogy egy regisztrált be hozzám, másra nem számítottam. 11 órára szabad voltam, tömérdek szabadidővel, merthogy a pár elment Seholországba, én meg itt maradtam parlagon. Így hát dél után nem sokkal futni indultam.
Kissé óvatosan kezdtem a tegnapiak miatt, fárasztó verseny, összetört kicsi test, miegyéb... csak a stadionba merészkedtem ki, a hegyre most nem volt gusztusom. Aztán nyomtam 10 kilométert 50 perc alatt, nyugisan, lazában, leginkább a pulzusommal játszottam, próbáltam 150 alatt tartani, de lényegében csak igényeltem a mozgást. Innen anyuékhoz mentem és felzabáltam a túrótortáját. Aztán négykor vissza a stadiba, barátnőzős-csacsogósra. Jól sikerült, 01:08-at, azaz újabb 10.25-öt csacsogtunk át. Aztán nyújtás közben majdnem lementem spárgába. Bazi nagy emiatt az én örömöm. És aztán örültem, mert egész jól megúsztam az egész húsvéti hajcihőt zabálás nélkül, sokat mozogtam, jól éreztem magam. És aztán jött az öcsém, hozva anyám ajándékát: egy jó adag francia salátát. Köszi anyu :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése