2014. március 25., kedd

03.24 átmozgatós futi

A maraton hete...huhh, kezdek rendesen beszarni... :D
Csak egy harmatlaza nyolcat mentem Manyival, kis lusta voltam, de ez a hét már nem a hajtásról szól... laza átmozgatók, fokozók... javítani már nem nagyon lehet a formán ennyi idő alatt, rontani simán, ha túlhajszolom magam... enni, inni, aludni kell, fejben felkészülni... Ehhez képest a hétvégén 2-3 kiló lement rólam, rossz a gyomrom, botrányosan ki vagyok száradva, Azokat a napjaimat élem, nőtt egy herpesz a számra (két-háromévente fordul elő, mikor az edzésekkel leamortizálom az immunrendszeremet) és éjszakára dolgozom... de úgy érzem, hogy mindezek ellenére fejben nagyon ott vagyok. Biztos vagyok benne, hogy hétvégére mindent helyre teszek, mindent megoldok és gond nélkül menni fog, mert nagyon AKAROM! És szerintem ez az, ami igazán lényeges...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése