2014. március 4., kedd

03.04 szééép tavaszi futóóókaaaaa

Nagyon itt a tavasz, érzem minen porcikámban. Keltem ma fél kettőkor, aztán tettem-vettem-bambultam, míg indulni nem kellett. Mentünk Manyival két kilométert, de azt mondta, ő ma nem bírja, kiszáll. Pont jó, hogy a stadiban voltunk, mert épp megláttuk Editet, így váltóban indultunk tovább.
Kimentünk országutazni kicsit, majd vissza a stadiba, ahol egyedül folytattam. 13 km lett 1:20 alatt, ami nem egy nagy teljesítmény, de már ez is az enyém és jól esett piszkosul. Mostanság már nem is tervezem a futásokat, csak futok, ahogy jónak érzem. És mindmind beépül egy ügyeeees, gyors maratonért. Jelenleg annyi az álmom, hogy így kezdődjön az eredmény: 03:3x:xx, egyszóval bemenni 3:40 alá. Ennyi és nem több, egyetlen percecske javítás...viszont ma még alig ettem és mindjárt menésidő...úgyhogy megyek enni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése