2014. március 15., szombat

03.15 nyafogok, pihenek...

Hát igen. Úgy volt, hogy ma pihenek. Itthon ülök, rosszkedvű, fáradt, depi, nincs kedvem semmihez...egy kis futika feldobna... bár ilyen vacak időben a márciusi ifjak is inkább hazamentek volna szundizni egyet...ráadásul hullafáradt vagyok amúgy mostanság, ma majdnem délben keltem...
és kétszer is brutális vádligörcsre ébredtem, egyszer egyszerre mindkét lábamban. Ráadásul egész nap benne bújkál a fájdalom... szóval szerintem kellene futni egy rövidkét, aztán kicsit rendet dobni, főzni valamit a jóembernek, magnéziumot bevenni nagyobb dózisban és összebújni egy jó filmmel... vagy ha eszem lenne, mindezt a futika nélkül...

Eszem nincs, de lusta vagyok... alakul a film, tervben a kaja, jóóó lesz minden... ja, mondtam, hogy jövő vasárnap versenyre megyek??? Méghozzá hegyi versenyre...még a fiúk szerint is komoly... a bibi csak ott van, hogy az utóbbi fél évben egyszer voltam hegyen futni, a múlt héten. És nem ment valami féényesen... :D és két hét múlva maraton... szerintem túlvállaltam magam... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése