2013. május 31., péntek

05.31 hónapzáró futás

Olyan nehezen indultam el! Olyan nagyon nehezen! Mióta tart ez a gyászos idő és kikopott mellőlem a legújabb futótársam, megint nincs túl nagy motivációm. De azért próbálkozom keményen. Tegnap este már megint úgy állt a helyzet, hogy nem megyek én sehova, nem érdekel! És akkor rám szólt a párom, hogy mennem kell, hogy meglegyen a 300 kilométerem a hónapban! És tízet kell futnom! Nagyon aranyos volt, nagyon jókor szólt, elindultam.

Este volt és sötét, mire rávettem magam az indulásra, így a hegy kilőve, de az alján a diákpályának egyszer nekifutottam, aztán a szokásos útvonal a városban, kivéve, hogy ahol emelkedőt láttam, ott lelkesen nekiestem, mint nimfomán a vibrátornak. És próbáltam a tempót megnyomni kicsit, bár nem túl sok sikerrel. A vége 52 perc, 10.01 kilométer. Sikerült egy kis szintet is belecsempésznem, nem is esett olyan nagyon rosszul.  És a hónapzáróm: 300,44kilométer. Szépen gyűlnek a kilométerek a lábamba, még ha egyenlőre nem is látszik az eredményen, de büszke vagyok rá. És félve, de nagyon várom a vasárnapot. Remélem minden rendben lesz, egy helyen fáj a lábam a mai futástól, de remélem helyrejön.
Nem teljesen idetartozó információ, dehát végülis én döntöm el, hogy mi tartozik ide, nem? Szóval tegnap megvettem a kedvenc írónőm új könyvét (Vavyan Fable - Tündérlovaglás), vettem hozzá olvasószettet (cukormentes lötyi, nagy csomag szotyi), belöktem a fent hallható zenét és olvasós délutánt csaptam. Ez az igazi welness-érzés! Úgy kisimultam, ahogy azt kell! Csodás délután! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése