2013. május 28., kedd

05.28 sors akarta újabb pihi

Délelőtt dolgoztam. Aztán kaptam az infót, hogy jön a délután a bojlerszerelés, lesz ám aztán jó világ, forró víz. Vártam és vártam, de forró víz, szerelés sehol. Fél hétre elfogyott a türelmem, hogy hát nekem ám futni kell menni, méghozzá hegyet, mert meg kell tanulnom terepfutósan tipi-topogni, most jöttem rá, hogy az mire van és milyen hasznos.

Úgyhogy nekiláttam egybegyúrni a zenei anyagot, különben bitang unalmas. Mire az meglett, felöltöztem, kiderült, hogy a Garminnak kampec. Nem értettem teljesen miért, amíg ki nem derült, hogy lemerült a kis átok, valószínűleg rosszul csüngött a tápcsatornán. Megnéztem, telefonra nem tudok Garmint tölteni. Ha még nem jöttetek volna rá, őrülten hangyás dolgaim vannak és semmi kedvem év végén úgy számolni az éves futásom, hogy amit a Garmin  oldal mond, plusz 320 kilométer. (Hogy mért kell év végén tudni az éves futásom??? Phhhh...Mittomén...mert más is tudja??! Tényleg nemtom.) Garmin az kell és punktum, meg pulzusmérés és különben is tudni akarom, hogy pontosan mennyit futottam...kicsit a számok bűvöletében élek... Aztán áttöprengtem a hetemet és arra jutottam, hogy mivel a hétvégén ismét versenyre megyek (na most már ezt is tudjátok), ezért ismét csak egy ötvenes hetet tervezek. Viszont azt csontig hegyen, a verseny is ott lesz. Tűnődöm, gondolkodom, persze még időjárásfüggő a dolog, de lehet, hogy bevállalok egy 28 kilométeres, 1000m szintkülönbséges távot. És akkor Isten irgalmazzon szegény kis testemnek...holnap 10 kilométer, csütörtökön 10, péntek ismét szünet, szombat öt, vasárnap meg markolni a majrévasat. Ennyi a terv. Vagy minden nap 10-15 kilométer terepen és vasárnap egy biztonsági 13 kilométer a versenyen. És akkor dobogóra is állhatnék, mert a 28 kilométerhez megint csak kevés lenne a pávör és érem nélkül maradnék. Nem tudom, nem tudom. Az érem, meg az ajándék jó dolog, de az élet a rizikós dolgoktól izgalmas és szép, ugye? :)

Még valami. Mostantól a pihenőnapok nem lesznek teljesen pihenő napok. Minden napra egy testrész, kb 20 perc terjedelemben, vagy egy HIIT. Vagy egy hosszabb teljes testes, esetleg. Ennyit ki lehet bírni, de szükségem van a felsőtestem izmaira.

2 megjegyzés: