2013. május 3., péntek

05.03 tavaszi állapotfelmérő képek + kardióvélemény

Ma délelőtt megcsináltam végre a sokáig húzott-halasztott képeket. Messze nem vagyok még elégedett a küllememmel, de sokkal jobb, mint a téli állapotok és még NINCS KÉSZ. Kicsit azért bosszant...




Ezen a popón van még mit dolgozni
Délután suliba megyek, ezért hamarra tervezek egy rövid futást. Ha nem megy sem halok bele, rám férne már egy pihenős nap.

Jahh, egyébként netszerte és baráti körben, mindenfelé dúlnak a kardió-nem kardió viták...hát, én ezt nem igazán értem. Mindenkinek mások a céljai, az alkata, nem lehet kategórikusan kijelenteni, hogy kell, nem kell. Például egy magas, vékony lánynak, aki inkább csak némi pöttyedésre hajlamos, mint valódi, több tíz kilós hízásra, talán nincsen szüksége kardió munkára a külleme szempontjából, habár a szív- és érrendszere és az egészsége kifejezetten hálás lenne érte. Olyan lánynak (fiúnak), aki erősen hízékony, nem árt az a kardió hetente párszor. Ha HIIT-ezik, hát az is jó, lelke rajta, de szerintem a "lihegős" edzés fontos, ha a szabadban végzi, még egészségesebb. Én is ismerek olyat, aki évek óta ugyanazt a 30 kilométert ledöcögi évente egyszer, nagyobb megerőltetés nélkül, tök lassan. Amennyiben ettől a külseje változását várja, csalódni fog, de az egészségének mindenképpen nagyon jót tesz. Az egójának is. Ráadásul vannak rá trükkök, hogy hogy lesz ez az egész kicsit izgalmasabb, hatékonyabb. Ráadásul teletölt endorfinnal, nagyon boldoggá tesz...

Én az utóbbi két hétben szinte csak kardiómunkát végzek és egyenlőre csodálatosan fejleszt, úgy érzem. Arra számítok, hogy hamarosan kicsit hozzászokok a napi 10 kilométeres futásokhoz és így, mire lefut a vizsgaidőszakom, lesz energiám mást is csinálni mellette, mert őszintén bevallva, hiányoznak a súlyzós edzések. 

A délelőtti jóslatom bevált: addig-addig tervezgettem a mai kicsifutásomat, míg rá nem döbbentem, hogy ballagás napján kissé veszélyesek az utak...és még így is vinne kifelé a szívem... de azt hiszem, tartom magam a tervhez, holnap piacolás és hosszú, de nagyon lassú hegyifutás, így a napi tízes átlagot még így is bőven hozom. Csak úgy szerettem volna most egy kicsit futni...csak egy rövidet... kívánja a szervezetem...

2 megjegyzés:

  1. Valahogy az a fotó jutott eszembe, amit Andrea egyszer linkelt a hambit evő csajról, aki kövér volt és ezt mondta: "ilyen a genetikám". Persze a hambi nem illene a képbe most részedről sem, azt hiszem, de a "csak plöttyedős"-nek titulált csajok is hízásnak indulnak, ha elengedik magukat a táplálkozásban.
    Amúgy, lehet, hogy nem kéne magamra vennem és nem az én bejegyzésemre reagáltál, de én hirtelen felindulásból írtam egy reggel blogbejegyzést, nem pedig valami mindenfelé dúló vitákra reagálva :)

    Szép hátsó. Szép feszes tested van.

    VálaszTörlés