2013. május 5., vasárnap

05.05 laza stadifutós + kis esti rémes RR-val

Lementem iskolázni a stadiba, csak hogy meg legyen a heti hetvenem. Öt kilométert lenyomtam a saját tempómban, bár nem esett túl jól, aztán kezdő ismerősbe botlottam és ott ragadtam vele szurkolni, bíztatni, tök jó volt, lenyomott 5 km-t olyan 35 perc alatt. A saját mulattatásomra annyit eszeltem ki, hogy a végefelé pár körnél az egyeneseket lesprinteltem, aztán megvártam és kocogtunk tovább. Egész jó kis hétzáró lett így:


Az összegző szerint pedig 76,99km-t futottam. De igenis megvolt a 77! Punktum! Csak túl hamar nyomtam le azt a szart! Csak a miheztartás végett! :D

Mostanában úgy érzem valahogy, hogy a fenekem nem hálás a sok futásért, mintha nagyon vonzaná a gravitáció...szóval nyomtam most egy kis álmos precíziós feszesítőt azzal a rémes némberrel...tudjátok...naaaaa, hát ezzel:  (45. perctől kapcsolódtam be)

Rubint Réka Online alakreform 15.

Gyengén ment, de a csodát se érdekli, csakhogy túl vagyok rajta. Jó kis pocak és popeszfeszesítő.

2 megjegyzés: