2014. augusztus 30., szombat

08.30 Burger King Budapest Brutálfutás

Emlékezhettek, hogy kicsit húzgáltam a számat erre a versenyre, másikra kívánkoztam, aztán végül csak elmentem és eldöntöttem, hogy ekkora versenyen úgy sincsen reális nyerési esélyem, így játszok végre egy jót. Aztán végül azért toltam neki, de ment volna kicsit jobban is, ha komolyan veszem.

36 másodpercen múlt a dobogó, ötödik lettem. A guta ütögetett :D , de azóta azért sikeresen túlléptem a dolgon. Egyébként pedig nagyon jót játszottam, megérte elmenni. :)
a nagy csúszda, sokak kedvence

A Biotech-standos fiú. Számomra egy igen komoly érv a brutálfutás mellett :P :D 

verseny után mélán legelészve

a kedvenc akadályom...abszolút oda vagyok érte.

a rusnya, rózsaszín, habos alagút

én sem értem, hogy mért...de legalább könnyű volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése