2014. augusztus 20., szerda

08.16 Debreceni futókarnevál: Őrült futás

Életem első ilyesfajta versenye volt. És imádtam. Amikor elindult a mezőny, pici sprint után egyből a tóba irányítottak minket. Víz a szemembe, irtó nehéz haladni, befulladtam és szaporán átkoztam azt a barmot, aki ezt kitalálta, ez egyáltalán nem nekem való, jesszusom!!!!
Aztán szalmabálák jöttek, abroncsok, palánk, füst és egyre jobb lett, egyre jobban élveztem aztán előztem is féltáv után egy nagyot, aztán hallottam, hogy mindenki azt szajkózza, hogy itt a második lány... és egyre jobban élveztem az egészet, csak az a töméntelen ember idegesített, nem jó ilyen versenyen a tömegrajt, egyszerűen nem lehetett haladni. Pláne, hogy sokak presztizst csinálnak abból, hogy nő nem előzheti meg őket. Akkor sem, ha simán meg tudná. És nem engednek el, ha kérem. Úgyhogy hadd nevezzem egyszerűen csak büdös bunkónak azt, aki percekre túszul ejtett... :/ Viszont a többség nagyon pozitív volt. Csak egyszer rúgtak fejbe... és végül második lettem. De ez nem is olyan fontos, mint az, hogy mennyire élveztem az egészet. :) 8 kilométer élvezet mára.
Utána slaggal zuhanyzás, eredményhirdetés, csavargás Debrecenben. Este örökbe adtunk egy idegen kutyát egy parkolóban és a kocsiban aludtunk, így aztán másnap elsőként érkeztünk.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése