2014. augusztus 27., szerda

08.26 tovább gyorsítunk + rudas játékok

Még mindig kicsit be vagyok lassulva, de szépen alakulok. Szerencsére viszonylag gyorsan is. Tegnap 27:05 alatt ment le 6 kilométer, de az első kb. hármat a Petivel mentem. Ő piszkosul ügyes volt, mert még sosem ment ilyen gyorsat, gyorsan bele is fáradt, és "kényelmes" sebességre váltott. Én meg ha már egyedül maradtam, hát kicsit rátoltam. És 4:10 körüli lett az utolsó kettő. Tök jól gyorsulok, kár, hogy így az idény végére túl sok értelme nincs :P :D


Jaaaa, majdnem elfelejtettem, hogy Alexával rudaztunk megint este. Valahogy nem jól indult, csúszott a rúd, szenvedtünk, de aztán nagyon szépen belemelegedtünk a végére. Én végre bele tudtam kezdeni pár olyan dologba, amihez korábban hozzá se szagoltam, Alexa meg egyszerűen csak egyre ügyesebb és bátrabb. Néha vannak olyan gondok, hogy bitang nehéz dolgokat majdnem meg tudok csinálni, de a fogásom meg nem elég erős, így majdnem fejre esek. Mert csak azt csinálom, amit szeretek... és ez öreg hiba... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése