2014. február 23., vasárnap

02.23 nagyot kicsitgyorsan ;)

Ma a Robival mentünk hosszút futni.
Furcsa, de a testem már várta, az elejét még nagyon élveztem, a vége felé már nem esett jól, de bosszantott a gyakori megállogatás is (inni, szőlőcukrot enni, komolyan, mint az oviban :D ). Tök jó időt fogtunk ki odafelé, még a pulcsit is levettem, 3/4-es gatyiban, ujjatlanban nyomtam 18 kilométert. És pulcsiban a többit. Végül lett 35 kilométerem 3:21:47 alatt. Fiiiinom volt, de most bitang érzékeny... :)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszi, remélem lesz még :) Neked meg a 60 napod :)

      Törlés
    2. köszi
      sokat, rengeteget futsz, motiválsz, hogy kezdjek neki én is, köszönöm szépen :)

      Törlés
    3. Nagyon örülök, ha meghozom a kedved, úgyhogy végtelenül szívesen :) :) Essek túl ezen a maratonon és én meg az erősítésben motiválódom majd, mert gyönyörű, amit ti csináltok, én meg már lassan olyan gyenge leszek, mint egy kislány :P De legalább el tudok futni, ha bántanak :D

      Törlés