2013. szeptember 29., vasárnap

09.29 hétzáró kocogások, elmélkedések

Csodás, mozgalmas hét áll mögöttem, végigizgultam a spártai HŐSök útját, különösen Szilvinek szurkoltam nagyon, régi kedvencem. És ha már itt tartunk, Anastasia Skukhtorova is szerzett pár jó, eltátott szájas percet.
Délben futottunk a párral, de csak 3,41-t, viszont 5:50-es tempóban. Brutálisan fejlődik, csak tátom a szám rajta. És folyton futós lejátszási listát gyárt :P
Délután Manyival 8 nyugodt kilométer következett, de addigra szétestem, bár a végén már ment volna, de nem erőltettem.
Heti zárás: nekem 70 kilométer, kár, hogy nem kapcsoltam időben, jó kis maratont futhattam volna. Így négy és fél órás élvezkedős távra számítok, bár persze titkon reménykedek.
Párnak 30 kilométer, ami egy három hete kocogó, előtte szinte semmit még életében nem sportoló pasitól szerintem legalábbis világszám, habár tudom, én baromi elfogult vagyok. Őrülten büszke vagyok rá.
ui: még valami: köszi cuki, kedves doktor bácsi, aki a kezembe nyomtad a vasas vitamint cirka két hete, a teljesítményem vagy 200%-ot megugrott azóta, azaz inkább a hozzállásom... vagy csak az pörget ennyire, hogy most mindig van kivel mennem... nemtom, talán mindkettő. De ez már nagyon kellett :D :D :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése