2013. szeptember 9., hétfő

09.08 Újabb NIKE FÉLMARATON!! :)

Immáron a harmadik alkalommal keringtem kicsit több, mint 20 kilométeren át Budapest utcáin. Körülbelül annyira szenvedtem, mint az első alkalommal, eleinte azt gondoltam, hogy az volt ebben az igazán szép, amikor beértem a célba, de nem igaz, ahogy visszagondolok, ugranak be a mosolygós pillanatok.

Mellesleg a Cheer me on! egy zseniális találmány, nagyon jókor mutatott nagyon megfelelőt. Ez az alkalmazás ugyanis eljuttatja hozzám a barátaim szurkolását és üzeneteit a pálya három pontján, bazi nagy led-falon. Aztán tetszett a zene, a sok frissítés, a szurkolók, Budapest még mindig csodás, a futók jó fejek, Zsóóóófi úgy ordított a másik sávból szembe futva, ahogyan azt kell, rengeteg víz jutott a fejemre, Powerade és banán a pocakba, csinik voltak a pompom-lányok, és a fiúkra határozottan serkentőleg hatottak, habár én megint csak Monspart Saci néni kevéért futottam ki olyan peckesen az emelkedőt a Nyugatinál. A befutóérem is nagyon szép, éppen ezért nem óhajtok negatívumokkal foglalkozni, szeretném ezt a napot szépnek megőrizni. És ahogy anyukám mondotta volt: ennyi edzéssel tök jó ez az eredmény. Mivel igaza van, képes vagyok túllépni ezen a dolgon. Hiszen ez csak egy hobbi. Az időm 1:51:53 lett, ez nem is olyan rossz. Ja, normális befutókép viszont nem született, mivel előttem éppen tumultus fejlődött, mert hányásfoltokat takarítottak...
Fotózgattam futás után békésen a réten...



4 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!
    Én végig nagyon élveztem, legközelebb pedig megpróbálok 2 óra alá menni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is olyan nehéz, hidd el! De a lényeg az élvezet :)

      Törlés
  2. CSÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚCS vagy!!!!! :)) Nagyon drukkoltam <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszeeeeee :D :D Most láttam képeket magamról közben. Háromnál még csakcsak néztem ki valahogy, de húsznál már nagyon veszett fejem volt :D Azért elcseréltem volna az egész bulit a római vakációdért ;) :P

      Törlés