2014. október 20., hétfő

10.19 Lépcsőfutó verseny, majd bringatúra

Délelőtt a lépcsőfutóra már bringával érkeztem, mert egy ismerős csajjal megbeszéltük, hogy most először elmegyünk együtt tekerni. Lement a versenyesdi, ahol idén harmadik lettem. Az, hogy egy harmad másodpercen múlt a második hely picikét bosszantott, de nem túlságosan. Képek, videók, mindenfélék a facebookon lelhetők fel az eseményről igen nagy számban.

Számomra a bicajozás nagyobb élmény volt. Egy elég meredek út vezetett Szilvásra több szerpentinen keresztül és borzasztóan örültem, hogy bár lassan és lihegve, de leszállás nélkül végig tudtam csinálni az odautat. Aztán találkoztunk egy ismerős bringás sráccal, akivel együtt hajmeresztően száguldozhattunk a visszaúton. Összesen 40 kilométerem gyűlt, de nagyon élveztem. El is fáradtam jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése