2014. szeptember 25., csütörtök

09.24 határsáv-trail szarvasokkal

A kedvesem hosszút akart futni, én kaptam egy szabadnapot, így hát mért ne? Busszal kiutaztunk Domaházára és felmásztunk a hegyre, ahol kilométereken át a határ nyújtózik a dombok hátán.
Igazi hullámvasút az a pálya, egy darabig nagyon élveztem. Csak mikor rákezdtek a szarvasok a bőgésre! Azt hittem, ez veszélyes dolog, hiszen még sosem hallottam, így jól beszartam, hogy bántani fognak. Aztán persze nem és tök érdekes is volt, csak nagyon ijesztő és sokszor bele kellett sétálni, mert előttünk bőgtek az úton... :D
Mi meg vadul énekeltünk, káromkodtunk fennhangon, hogy időben meghalljanak és ne akadjunk egymásba.
Aztán a Peti sem nagyon bírta tovább, olyan 20 kilométer tájékán feladta a harcot, így onnantól sétáltunk. Végül lett 30 kilométerünk, abból 20 futva, kb 10 sétálva. És egy nagyon szép napunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése