2014. szeptember 18., csütörtök

09.18 félaktív pihi

Hát az úúúúgy volt, hogy kaptam egy hajtóművet, hogyha jó a binyiglimre, akkor megveszem, ha meg nem, akkor nem. Így munka előtt elszaladtam a szervízbe, hogy nézzék meg, mert nekem ez majom az ábécéhez-téma... aztán kiderült, hogy nem jó, de van nekik olyan, ami az és meg is csinálta. Aztán átnézte, megtanított binyigliápolni, miegyéb... ja és jó messze van a binyiglibolt, na meg félpedálos géppel nem is olyan egyszerű haladni... szóval pont még egy gyors salira futotta az időmből, amikor hazaértem és aztán tipli melóba. Úgy volt, hogy holnap már szabim lesz, de én annnyira rettenetesen jó fej vagyok, hogy bevállaltam, hogy bemegyek. Este meg megyek Alexához a rúdon pörögni. Délelőtt meg remélem futok végre... ma meg semmi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése