2014. június 21., szombat

06.21 ÓTT

Csak hogy a cím kellőleg titokzatos legyen. Egyébként Ózdi Teljesítmény Túra.
Az elvileg 52 kilométeres táv nekünk úgy 55-56 lehetett, vagy még több is.
Éjszakásból mentem reggel fél hétre és leginkább futni terveztem a távot. Azt hiszem, kicsit ott rontottam, hogy partnert kerestem hozzá. Vagy nem, csoda tudja.

Ketten indultunk. Már az elején eltévedtem, ahol nem szoktam, mert a lányzó csacsogására koncentráltam az út helyett. Aztán egy darabig egész jól elkocorásztunk, habár ő szegény golflabdát játszott, ahol lyuk volt, ő belepottyant. Aztán eltévedés közben még egy útitársat szereztünk. Az jó volt. Csak lányzó nem bírta a strapát, már 15-nél folyton sétálni akart. Ami nagy baj volt, mert akkor még bitang sok volt hátra.Aztán nagyon eltévedtünk, aztán jófelé indultunk, de már végképp nem futott... istentelen jól jött az úton talált srác, mert nekem a kevéske alvás után már totál nem lett volna hozzá türelmem. Én se voltam nagy passzban, sőt, egyáltalán. De azért mégis túlzás, na. Végülis a táv meglett, de nagyon összetört, mert ha futáshoz szoksz, a töméntelen gyaloglás másképp terhel... így kicsit csalódásként éltem meg a dolgot. 10 óra és 5 perc alatt tettem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése