2014. június 10., kedd

06.07 Bükki Hegyi Félmaraton

Szokás szerint lusta vagyok blogolni, de mivel ez nem állapot, így gyorsan mesélek...
A PÁROM ELSŐ VERSENYE!!!!! tök jól vette az akadályt és szerzett egy emlékérmet. Nagyon büszke vagyok rá! Bulira vette, nem véresen komolyra és ez így van jól. :) Ja, 10 kilométert ment.

 Én meg 21-t. Írtam róla egy hosszút, panaszkodóst, de én is unom, töröltem. A lányok közt győztem, aztán ennyi  a történet. A bükki erdő szépségesen zöld és valahogy szinte mindenhol emelkedik, nem is értem... :P És meleg volt piszkosul, de az áldott fák ezen is segítettek... a hangulat is jól alakult, kellemes kis fiesztát csaptunk. Azután, hogy 19 km második hely után lefutottam azt a lányt, aki novemberben még majd fél órát vert rám a maratonon. Még mindig gyorsabb nálam, de én strapabíróbb vagyok. Az is valami ;) Őszintén? A célbaérés egy  pityergős pillanat volt, egy olyan "Nem hiszem eeel!"-pillanat. Célszalagostól, mindenestől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése