2013. október 6., vasárnap

10.06 szépen indult futás,

amit elmohóskodtam. Nagyrészt tünetmentesen indultunk futóútnak, szépen, nyugodtan, lassan lenyomtunk 10 kilométert. A végén azért már kicsit rendetlenkedett a lábam a tegnapi helyen. Felmentem  anyuhoz hazafelé, kiderül, hogy épp futni készül, én meg nagy dilemmában voltam, mert még hiányzott 4 kilométerem az elégedettséghez, de a lábam már eléggé vacakul volt. Győzött a rosszabbik eszem, most piszkosul fáj a lábam. És meg is érdemlem, tudom. Ennek ellenére bízom benne, hogy helyrejön megint. Holnapra már csak 5-6 lassú kilométer a cél, holnapután pihenő, ki kellene bírni...félek ettől a maratontól, nem hiányzott most még ez a sérülés is. Jaaaaa, 71 kilométerrel zártam ezt a hetet. Mielőtt kifogásolja, hogy őt nem írom, a pár 15-tel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése