2013. október 4., péntek

10.04 közepeset futós, kicsit hegyen

Most először vittem a párt a hegyre, nagyon izgatott voltam, hogy tetszik-e majd neki. Kicsit csalódott, mivel nem ment neki olyan jól, ahogyan várta, így egyenlőre marad beton-hívő. Nagyon türelmetlen, ez aranyos.
Mentem vele majdnem nyolc és fél kilométert, persze a brutáljába bele-belesétáltunk. Aztán rövid, 150 méteres átkötő után mentem Manyiért és indultunk a városi hatunkra. Végezetül szereztem 15 kilométert. Örülök neki. Az elején nagyon nehezen indult, piszkosul szenvedtem, bedurrant és égett a vádlim, húzott a beton magába, de egy kilométer után már élveztem a mozgást meglehetősen. A pár tempóját laposon már nem kell figyelnem, teljesen kellemes, átlagos futótempó. Szuper! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése