2013. október 2., szerda

10.02 szerdai közös futós

Szörnyeteg idő van, szeles és rém hideg, egyszerűen undormány. Mint a hangulatom. És ma melóban annyira felidegesítettek, hogy nem tudtam utána egyszerűen csak túllépni a dolgon. Nagyon kellett ez a futás a lelkivilágomnak. Végül egy középtempós tízest nyomtunk le. Manyi lemondta, összesen hárman voltunk ennyire bevállalósak, majd elfújt a szél. Érdekes, hogy mikor befejeztük és hazaértem, fordultam volna vissza, egészen belemelegedtem. Lehet, hogy túlélem a maratont, nőttön nő a futáskedvem. A sprintem minenesetre javult. Kár, hogy nem kétszázra készülök :P
 Jahh, kicsit jellemző:
A lábbelipark döntő része
Az új cipő, amit utcááááára vettem...foglalkozási ártalom, hogy futó??? Megsajnáltam és felavattam...
Ezeken kívül még van úgy három dorkó, két bakancs, egy papucs és valahol bújkál egy ősrégi szandi és egy kiscsimma. Csajos kolleksön, nemde??? :D És az méééért van, hogy egy számmal nagyobb cipőt vettem utcára, mint amekkora a lábam??? ÚÚÚristen, futásbuzéria! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése