2017. május 27., szombat

05.26 Első nap a teremben...

...marha sok idő után. Kicsit az visszhangzott a fejemben edzés közben: "Ez a hely többé már nem az otthonom". Persze sose volt az, de volt időszak, mikor nagyon sok időt ott töltöttem és nagyon szerettem. Mostanra valahogy megváltozott a hely hangulata. De azért marha jó kis hirtelen halált raktam össze magamnak:


Bemelegítés
15 börpi

3*
8 kicsi tolódzkodás
8 páros bicepsz 20kg-s rúddal (ettől majd be***tam)
8 mellről nyomás 20kg-s rúddal
10 börpi

3*
Vízszintes rúdon kapaszkodás oda-vissza (nem túl hosszú sajnos és elég vékony is)
1 perc plank
Majomlétra oda-vissza az udvaron.

A második majomlétra olyan brutálisan lekapta a bőrt a tenyeremről, hogy rögtön utána még felmásztam a kötélre (kéretik betudni harmadik majomlétrának), de harmadik körre már nem tudtam rávenni magam. A vízszintes kapaszkodás és a plank megvolt azért így is.

Szóval a hangulat nem az igazi, de az edzés jól esett.

Hiányzik a futás. Sokszor eszembe jut, amit az UB közben éreztem és nyugtalanná tesz. Megértem a visszatérőket. Ez az álomszerű agyi állapot olyan, mint a drog. A fájdalom emléke már teljesen kifakult, csak a lebegés maradt. Nézem a videókat és nem emlékszem a frissítőpontok nagy részére. A két nap nagy részére...mintha be lettem volna drogozva. Mintha teljesen másik versenyen jártam volna. És régen fogott meg ennyire valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése