2014. július 20., vasárnap

07.20 Parádfürdő-Kékes OB

Sejtettem én, hogy ezen a versenyen nem fogok remekelni, próbáltam is elmagyarázni, hogy nincs sok értelme: nem az én távom, nem az én terepem, és legfőképpen: nem az én súlycsoportom. De azt mondták nem baj, menjek csak. Hát mentem.


A lábam vitt volna jóval gyorsabban, a tüdőm is rendben volt, viszont 181 lett az átlagpulzusom úgy, hogy nagyon sokat sétáltam, hogy nyugodjon már meg. Féltem, hogy valami komoly bajom lesz, ha futok tovább... Kevés az állóképességem ehhez, nem résztávozok, így nincs rövidtávra gyorsabb tempóm és csakis emelkedőből állt a pálya, amire szintén nem készültem fel. Ennek ellenére nagyon tetszett: 10,2 kilométer, 870 méter szintemelkedéssel, a végén egy 300 méter hosszú sípályával. Brutális. Isteni. Boldogan edzenék ott, hogy jövőre már ne az utolsó helyen fussak be az elit versenyzők között a korcsoportomban, mert ez azért mégiscsak megalázó. 1:22 alatt értem be, jövőre a kitűzött cél 1:07. A nyílt futamon nagyon is jól szerepeltem volna, de engem bedobtak a mélyvízbe. Hát, akkor tanuljunk meg úszni... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése