2014. július 18., péntek

07.18 próbakör futóka

Igen, ma végre nem kellett dolgoznom, megkezdődött a vakációm és mentem egy próbakört a szépségemmel. Csak 11 kilométer volt, de fantasztikus. Mondták eddig, de nem nagyon hittem, hogy ekkora a különbség. Először is, csodabogaram kényelmes. Puha. Furcsa, puha érzés benne járni is, nagyon jól párnázott. Szeretem a kis zsebet, amiben a gyorsfűző felesleges részeit eltüntethetem. És főleg: szeretem, ahogy felkapaszkodik a dombra (felharapja magát, mint egy rinocérosz, felkapaszkodik, mint egy vadmacska -ezekkel a becézetekkel út közben láttam el) a legkisebb megingás nélkül. Lefelé is igaz ugyanez, ott még meg kell szokni, hogy nem kell belekalkulálni a csúszó göröngyöket, földet. Ahova teszed a lábadat, ott marad. Ez bizony szerelem, kétségtelen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése