2014. július 2., szerda

07.02 trailzsák-tesztelős

Itt volt az ideje a pénteken beszerzett zsákom tesztjének, különös tekintettel az italos részre. Mit mondjak, furcsa. Tíz csigatetű kilit nyomtam Manyival, nagyrészt országúton, közben ismerkedtem az érzéssel. Ha nagyon szükségem lesz rá valamikor, meg fogom tudni szokni, jól kitalált szerkezet ez, de egyenlőre azért úgy érzem, hogy jól megvagyok nélküle is a kisebb utakon. Közben kaptam anyutól Londonból még egyet, de az többfunkciósnak tűnik és méretesebb is, egyszóval jól ki fogom tudni használni őket, úgy gondolom. :)ÉÉééééés mooost nyafiztam ide vagy két-három strófányit, de valahogy sose akarom, hogy a kitöréseimnek más is szemtanúja legyen, így töröltem. És már nem is fáj úgy :)
Ha bánt, hogy az emberek buták és felszínesek és nem gondolkodnak, ezen kívül érdemteleneket tüntetnek ki a látszat miatt, hát tudjátok mit? Engem tovább nem érdekel, oldják meg! Nem az én bajom! És nem akarok látszatbarátokat. Viszont az igaziakat szívesen látom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése