2013. november 18., hétfő

11.18 Diétázok-futok

Felkeltem, betúrtam a zabkásámat. Ezután a délelőtt csak tejeskávét, almát eszegettem, soksok vízet ittam. Kivettem a fagyóból egy csomag spenótot, ez és egy fél csomag sült tofu lesz az ebéd most, mindjárt. Nyomtam egy 4*(10 lassú fullos guggolás-3 chinup szalaggal (mert épp gyenge vagyok) ) kombót, megszenvedtem még ezt is, de nagyon gyorsan vissza fogok siklani a régi kerékvágásba, semmi gond. Négytől futok egy jót és este dolgozni megyek. Ez a napi terv. És még az, hogy nem eszek ma sem olajos magvat, se jégkrémet. Remélem túlélem :P


Ja és véleményem a femina mai egyik cikkének címéről:

Egyetlen trükk, amivel vékonyabbanak tűnhetsz télen is

Persze, van! Állj a hóember mellé ! :P

Futottam 11-t. Manyival indultam, de három után hazament. Én még kitartottam egy darabig, de nem volt nálam telefon, hogy zenét hallgassak és még mindig meglehetősen fáj a combom(csípőm?), így a szokásos kilométerszámnál feladtam. Néha kifejezetten szeretek egyedül futni a tempó miatt. Meg a feeling miatt is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése