2013. november 10., vasárnap

11.10 tervek a jövőre & futás a jelenben

Mostanság elég gyenge formában vagyok. Na nem a futás, az megy. A többi. Az izmaim elsatnyultak a nagy pihenésben, nem is vagyok olyan feszes. Úgy gondolom, hogy kezdetnek a futás mellé megteszi heti két teljestestes, itthoni átmozgató. Vagy minden nap csak pár gyakorlat...
ma csináltam egy 4*(10 fekvőtámasz-10 kétütemű guggolás) szuperszettet. És csüggesztő módon jól megviselt. Ja és egy kört ebből: mindkét lábra 10-10 egylábas felhúzás homokzsákkal, felső ponton kalapácsbicepsz. Ja és végül futottam 22 kilométert 2 óra 10 perc alatt, abból az első 7 kilométert Manyi-tempóban, a többit egyedül, feszesebben. Jól esett. Rohanok a boltba. 62 kilométeres hetet zártam azt hiszem, pedig fogadkoztam, hogy elég lesz 50, mert fáradt vagyok. Na mindegy, örülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése