2017. augusztus 21., hétfő

08.21 mély hullámvölgy

Túlestem a barcikai Spartan Racen, sőt a valcsain is. Nehéz, de felejthetetlen verseny. Csodás táj, magas hegyek, vad útvonal, meredek emelkedők...jeges patakok...Tele sebbel értem be a célba tíz órán belül. A verseny nagyon jó volt, tényleg. Sajnos azóta is motiválatlansággal küzdök...azaz még ez sem igaz teljesen.
Azóta is csak várok...és várok...hogy az életem egyéb szegmensei jól alakuljanak, kialakuljanak. Legyen időrendem...utálom a bizonytalanságot. Legyen már állandóság. Hogy elengedjem végre a múltat, hogy a jelen így, vagy úgy, de rendeződjön, mert pokolian elegem van. Szeretek erős és magabiztos lenni, most pedig sebezhető vagyok. Idegesít, hogy meg akarok felelni valakinek. Mert igazából nem akarok. Szóval a mozgás háttérbe szorult, mert lélekben elgyengültem.
De azért próbálkozok, mert ha a nagy lelki viadal közben még malacra is hízok, az nem sokat segít. Holnapra bejelentkeztem spinningre. Pénteken megyek, túrázok egy 115km-est. Szóval dehogyis adom fel, csak átmenetileg megtorpantam. Ez minden. Nagyon vágyom már a tiszta lapra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése