2012. július 14., szombat

07.10 nagyfuti helyett séta-futi

Reggel annyira jó futóidő kerekedett (hűvös, napmentes, csodás), hogy a délelőtt már a hegyi futópályán talált. Eredetileg rosszul esett és csak a kisebb, 11.5-ös távra készültem, de pont annak a fordítójában van a nagy hegy és kíváncsi voltam, meddig jutok a parton. Hát, félig jutottam, de onnan meg már a csoda fordul vissza. 14 km-t tehettem meg, amikor kisebb tragédiaként az átnedvesedett cipőm olyan helyen kezdte törni a lábamat, ahol eddig még sosem. Nagyon kellemetlenül érintett a dolog és úgy gondoltam, hogy egy hetekre lesántulást ez nem ér meg, így az utolsó 7 km-t nagyrészt sétálva tettem meg. Behangoltam a Kossutk rádiót és a teheneket nézegetve a családon belüli erőszakról hallgattam riportot és meghallgattam az Időfutárt. Elfáradtam, jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése